Project

MediaMonks - Hilversum

Multifunctionele werkomgeving volledig afgestemd op uw bedrijfsidentiteit? Versterk je merk met een interieur dat de visie van je bedrijf weerspiegelt. Onze maatwerk vanuit uw verhaal, wensen en behoeften. Met als resultaat een werkomgeving waar iedereen zich thuis voelt.

Over de opdrachtgever

MediaMonks is een digitaal multimedia bureau met zo’n 600 medewerkers. Zij combineren expertise in merkstrategie, design thinking en geavanceerde technologie om inzichten, tools en middelen te bieden welke bijdragen aan de langetermijnvisie van hun klanten.

MediaMonks streeft ernaar een respectvolle en stimulerende werkomgeving te creëren, waarin medewerkers gelijke kansen hebben, ze zich vrij kunnen uiten en diversiteit de organisatie verrijkt. MediaMonks vindt dat nieuwe stemmen en unieke inzichten goed is voor de kwaliteit van het werk.

Het vraagstuk van de opdrachtgever

Het snelgroeiende bedrijf MediaMonks was op zoek naar nieuwe locatie voor haar medewerkers. Nadat de nieuwe locatie gevonden was, moest deze nog helemaal ingericht worden voor de medewerkers hier aan het werk konden.

MediaMonks wilde een uniek interieur dat past bij de identiteit en de ruim 600 medewerkers. Ze waren op zoek naar een partner die hun ideeën snapte en niet bang was voor iets bijzonders. En belangrijk was ook dat ze een aanspreekpunt hadden voor het hele project.

De doelstelling

De doelstelling voor het interieurontwerp was dat het interieur aansluit bij de identiteit van MediaMonks, maar ook bij de behoeften van de medewerkers.

Het ontwerp moest functioneel en gemakkelijk aan te passen zijn voor de groei van het bedrijf. Een goede planning is ook een belangrijk doel voor het realiseren van het ontwerp.

Binnen MediaMonks is veel ruimte voor nieuwe ideeën en initiatieven. Ook is er veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, gezondheid en werkgeluk. Het doel was dan ook een creatieve en uitdagende werkomgeving te creëren, waar het welzijn niet is vergeten.

“Voor mij is het belangrijk dat de planning gehaald wordt, de kwaliteit goed is en dat de kosten binnen het budget blijven. Het is mooi om te zien dat, wanneer het project gerealiseerd is, de opdrachtgever met een grote glimlach rondloopt. Dat is uiteindelijk de belangrijkste reden waarvoor we het doen“

Aart Prinsen
Projectmanager

Onze opgeleverde oplossing

Met de identiteit van MediaMonks en de inzichten uit de gesprekken met medewerkers zijn we gestart.

Het doel was een respectvolle en stimulerende werkomgeving, waarin medewerkers gelijke kansen hebben, ze zich vrij kunnen uiten en diversiteit de organisatie verrijkt. Dit hebben we vertaald met de principes van het ‘nieuwe werken’ en verwerkt in de interieurkeuzes.

Naast de werkplekken, zie je dit terug in de concentratieplekken, de overlegplekken en ontmoetingsplekken. Er is gebruik gemaakt van grote gebaren, veel kleur en textuur in een industriële basis.

Het ontwerp is voor 600 werkplekken, maar het is klaar voor de groei naar 1000 werkplekken. We zijn binnen budget gebleven en de opdrachtgever kon volgens planning zijn verhuizing organiseren.

MediaMonks - Hilversum

Sfeerimpressie

Onze projecten

Deze bedrijven kozen al voor Gallo.

MediaMonks - Hilversum

Tijd voor een nieuwe locatie en een uniek interieur?

Uw interieur is het visitekaartje van uw bedrijf. Laat ons uw verhaal vertellen door middel van op maat gemaakt interieurontwerp. Met onze expertise brengen we uw merkidentiteit tot leven in elke ruimte.